Szablony czynności przetwarzania

Dodawanie czynności
Kiedy udało Ci się dodać ADO (spójrz tutaj, jak to zrobić), możesz zacząć dodawać dla tego ADO czynności przetwarzania, czyli de facto już wykonywać analizę ryzyka. Aby dodać czynność, kliknij kafelek ADO, dla którego chcesz dodać czynność, a następnie kafelek: Dodaj nową czynność
Zobaczysz ekran dodawania nowej czynności.
Tutaj podajesz nazwę czynności. Możesz także wybrać użytkowników i konsultantów, ale to temat na osobny artykuł.
Szablony czynności
Jeśli nie chcesz tworzyć analiza "od zera", możesz skorzystać z przygotowanych przez specjalistów z GDPR Risk Tracker oraz Kancelarii Radców Prawnych Lubasz i Wspólnicy szablonów czynności przetwarzania.
Szablony te zostały wybrane tak, aby stanowiły reprezentatywny zestaw procesów biznesowych, mogących pojawić się u każdego Administratora.
Do dyspozycji są następujące szablony:
- Rekrutacja
- Wsparcie i benefity dla personelu
- Dostęp do budynku i monitoring
- Obsługa korespondencji bieżącej
- Sprzedaż
- Zatrudnianie pracowników
- Zatrudnianie na podstawie umów cywilnoprawnych
- Dystrybucja
- Marketing
- Obsługa floty
- Obsługa reklamacji
- Zatrudnianie pracowników tymczasowych
- Windykacja
Każdy z nich jest przykładową analizą z wypełnionymi danymi. Możesz zostawić te dane, możesz je uzupełnić lub część usunąć, w zależności od tego, jaka jest Twoja specyfika danej czynności przetwarzania.
Po wyborze szablonu i wpisaniu nazwy Twojej nowej czynności, kliknij: Dodaj. Twoja nowa czynność pojawi się na liście czynności. Kliknij w nią i rozpocznij edycję.