Szablony czynności przetwarzania

05.checklist.plain

Dodawanie czynności

Kiedy udało Ci się dodać ADO (spójrz tutaj, jak to zrobić), możesz zacząć dodawać dla tego ADO czynności przetwarzania, czyli de facto już wykonywać analizę ryzyka. Aby dodać czynność, kliknij kafelek ADO, dla którego chcesz dodać czynność, a następnie kafelek: Dodaj nową czynność

Zobaczysz ekran dodawania nowej czynności.

Tutaj podajesz nazwę czynności. Możesz także wybrać użytkowników i konsultantów, ale to temat na osobny artykuł.

Szablony czynności

Jeśli nie chcesz tworzyć analiza "od zera", możesz skorzystać z przygotowanych przez specjalistów z GDPR Risk Tracker oraz Kancelarii Radców Prawnych Lubasz i Wspólnicy szablonów czynności przetwarzania.

Szablony te zostały wybrane tak, aby stanowiły reprezentatywny zestaw procesów biznesowych, mogących pojawić się u każdego Administratora.

Do dyspozycji są następujące szablony:

  1. Rekrutacja
  2. Wsparcie i benefity dla personelu
  3. Dostęp do budynku i monitoring
  4. Obsługa korespondencji bieżącej
  5. Sprzedaż
  6. Zatrudnianie pracowników
  7. Zatrudnianie na podstawie umów cywilnoprawnych
  8. Dystrybucja
  9. Marketing
  10. Obsługa floty
  11. Obsługa reklamacji
  12. Zatrudnianie pracowników tymczasowych
  13. Windykacja

Każdy z nich jest przykładową analizą z wypełnionymi danymi. Możesz zostawić te dane, możesz je uzupełnić lub część usunąć, w zależności od tego, jaka jest Twoja specyfika danej czynności przetwarzania.

Po wyborze szablonu i wpisaniu nazwy Twojej nowej czynności, kliknij: Dodaj. Twoja nowa czynność pojawi się na liście czynności. Kliknij w nią i rozpocznij edycję.